Opvallende samenwerking: Philips OneBlade en Fortnite zorgen voor een haarscherpe gaming ervaring
En lanceren vandaag Fortnite's allereerste menselijke lichaamsmap
Let’s Play Body Royale, Philips OneBlade brengt male grooming en gaming samen met Body Royale. Een gloednieuwe Fortnite-map die vandaag, tijdens Twitchcon in Rotterdam, wordt gelanceerd.

A hairy body
Op een gigantisch menselijk lichaam, vechten spelers zich door vijf unieke zones, trimmen ze hun haar, voltooien ze missies en verslaan ze tegenstanders. Body Royale van Philips OneBlade is de eerste Fortnite-map in zijn soort. Het menselijk lichaam wordt getransformeerd tot een volwaardige battle royale-speeltuin.
Spelers parachuteren naar beneden en verkennen vijf surrealistische zones: van haarjungles tot verstedelijkte huidlandschappen. Elk getrimd of geschoren haar wordt ingeruild voor uitrusting en upgrades, spelers hebben dus zowel strategie als stijl nodig om te overleven. De OneBlade-tool die spelers tot hun beschikking hebben, wordt gebruikt om hun gezichts- en lichaamshaar te trimmen en haarbal-npc's te bestrijden. Spelers kunnen een "Power Up"-lichtbol gebruiken om hun OneBlade van stroom te voorzien, voor een nog effectievere scheer- & trimbeurt.
TwitchCon 2025
Body Royale debuteert tijdens TwitchCon Rotterdam, één van 's werelds grootste evenementen voor streamers en gamefans. Tijdens de lancering nemen topstreamers het wereldwijd live tegen elkaar op in de allereerste Body Royale-wedstrijd. Deze zal wereldwijd door miljoenen kijkers worden gestreamd.
Philips OneBlade is ontworpen voor mannen die er stijlvol en scherp uit willen zien en is dé shaving tool voor de gamegeneratie. Met zijn strakke design, verwisselbare mesjes en eenvoudige stylingfuncties is hij perfect voor mannen vanaf hun eerste scheerbeurt die er zowel op het scherm als in real life goed uit willen zien.
"Met Body Royale combineren we stijl en gaming op een manier die nog nooit eerder is vertoond – en luiden we een nieuw tijdperk van gameplezier, maar ook van trimmen, scheren en stylen in", aldus Joost Baas, Marketing manager bij Philips OneBlade. "Het is een spannende stap voor OneBlade: haarverzorging omzetten in gameplay, een nieuwe generatie bereiken en bewijzen dat precisie wint – in de game én in het echte leven."