Philips breidt portfolio met consumentgerichte digitale gezondheidsoplossingen uit bij CES 2020
Nieuwe data gedreven, gepersonaliseerde connected care oplossingen voor slaap, mondverzorging en Mother & Child Care geven consumenten de voordelen van evidence-based oplossingen, advies van experts en eenvoudige toegang tot altijd professionele hulp.
Las Vegas, Nevada en Amsterdam, Nederland – Tijdens CES 2020 (stand #43708, van 7-10 januari, Las Vegas, NV) kondigt Philips een uitbreiding van gepersonaliseerde consumenten gezondheidsoplossingen aan. Philips richt zich op de individuele behoeften van mensen en stelt hen in staat om gezondere keuzes te maken, mede dankzij de uitbreiding van de samenwerking met Delta Dental of California voor mondverzorging, de introductie van de Baby+ app voor Mother & Child Care en de SmartSleep-suite van slaapoplossingen.
Door slimme apparaten, softwaretoepassingen en diensten te integreren met cloud based kunstmatige intelligentie levert Philips evidence-based persoonlijke gezondheidsoplossingen die zich aanpassen aan de doelen, voorkeuren en gedragingen van de gebruiker.
Roy Jakobs - Chief Business Leader Personal Health bij Philips
Lees het volledige PB hier: