Philips maakt die allereerste scheerbeurt epic dankzij de nieuwe OneBlade First Shave
en lanceert #ShavingSchool op TikTok met vette scheertips dóór en vóór jongeren
- Geen sneetjes en wondjes dankzij het anti-frictie mesje en dubbele beschermingssysteem (gladde coating en afgeronde uiteinden) speciaal ontworpen voor beginners
- Voor de lancering introduceert Philips de OneBlade First Shave #ShavingSchool op TikTok, met scheertips en -tricks dóór en vóór jongeren die beginnen met scheren
De puberteit brengt nogal wat awkward veranderingen met zich mee. Na de baard in keel (not cool) volgt het eerste lichaams- en gezichtshaar en is het tijd voor de eerste scheerbeurt. En dat zo'n eerste scheersessie gepaard gaat met ongemak, wondjes en sneetjes weten ze bij Philips maar al te goed. Daarom lanceert het merk de Philips OneBlade First Shave, het eerste scheerapparaat speciaal ontwikkeld voor beginnende scheerders. Daarnaast brengen ze jongeren samen via de allereerste online #ShavingSchool op TikTok waar ze informatie én inspiratie over een goede scheertechniek kunnen vergaren. Een community van en voor jongeren die voor het eerst aan de slag gaan met hun baard of snor en niet willen eindigen als een "noob".
Da's easy 'bruh'
Het anti-frictie mesje glijdt soepel over de huid, in alle richtingen, door de extra laag microglasparels, en vermindert zo de kans op huidirritatie, sneetjes en wondjes. Daarnaast wordt de huid beschermd door het dubbele beschermingssysteem van de OneBlade First Shave met gladde coating en afgeronde uiteinden, en scheren OneBlade mesjes nooit dicht op de huid (0.2 mm afstand). Het mesje beweegt 6.000 keer per minuut voor een snelle fix.
De First Shave is gebruiksvriendelijk. Met een oplaadbare batterij en USB-A oplader kun je de OneBlade First Shave altijd en overal makkelijk opladen en gebruiken. Om het apparaat schoon te maken, is het makkelijk af te spoelen onder de kraan. Elk mesje gaat tot 4 maanden mee*.
Zieke primeur: de OneBlade First Shave #ShavingSchool
TikTok is inmiddels uitgegroeid tot één van de meest gebruikte platforms waar jongeren informatie zoeken. Internationaal onderzoek wijst uit dat 40% van de jongeren TikTok nu gebruikt als zoekplatform.1 Om beginnende scheerders goed op weg te helpen met de juiste tips en tricks, lanceert Philips de OneBlade First Shave #ShavingSchool. Via deze hashtag op TikTok maken jonge TikTokkers van over de hele wereld educatieve content voor jongeren die net beginnen met scheren.
Philips OneBlade First Shave is verkrijgbaar voor een aanbevolen verkoopprijs van €37,99 via philips.be en bij Kruidvat. Ga naar Philips.be voor meer informatie.
* Voor de beste scheerervaring. Gebaseerd op twee volledige scheerbeurten per week. Werkelijke resultaten kunnen variëren.
1 The New York Times: For Gen Z, TikTok Is the New Search Engine - The New York Times (nytimes.com)