Philips OneBlade lanceert TikTok beat in samenwerking met Belgische producer Chuki Beats
Een core doelgroep bereiken doe je door samen te werken met key figuren waar die doelgroep mee resoneert. Door met hen te connecteren en te communiceren op plaatsen waar ze 'rondhangen', zowel fysiek als digitaal.
“Sinds de lancering in 2016 rolden er reeds meer dan dan 100 miljoen Philips OneBlade mesjes van de band. Dat zijn heel wat gebruikers, die elke dag voor de spiegel staan met ons product! En hoe kunnen we die beter samenbrengen dan via één van de snelstgroeiende social media kanalen?" aldus Rhoxane Zois, Marketing Manager Philips OneBlade Benelux
OneBlade OneBeat
Audio is wat van een gewone TikTok-video een hype maakt. Daarom deed Philips voor deze campagne beroep op de Belgische producer Chuki Beats. Hij creëerde een catchy TikTok beat op basis van het scheergeluid van de Philips OneBlade. Vanaf vandaag roept het merk TikTok gebruikers op om te connecteren via de OneBlade beat. "We geloven als merk sterk in de zelfexpressie & authenticiteit van consumenten en ondersteunen hen met onze producten. Met tools zoals OneBlade, waarmee je zowel kan scheren, trimmen als stylen, kan eenieder experimenteren met looks tijdens de weg naar het vinden van je unieke zelf. En dankzij sociale media zoals TikTok, kunnen gebruikers elkaar inspireren en met elkaar communiceren over die soms 'hobbelige' rit." aldus Erik Schimmer, algemeen directeur Philips Personal Health.
Take Over Brussel-Centraal
Ook (trein)reizigers worden deze week verrast met een gesmaakte digitale OOH-campagne. Naast originele 6 sec spots, wordt deze week ook de behind the scenes-video van Chuki Beats afgespeeld op alle digitale Clear Channel schermen in het station Brussel-Centraal. Voorbijgangers worden uitgenodigd de OneBlade beat op te zoeken via TikTok en hun eigen styling routine te delen.
In samenwerking met oSérieux, OMD, Outsight, Philips en Clear Channel.