Philips OneBlade lanceert TikTok beat in samenwerking met Belgische producer Chuki Beats

Een core doelgroep bereiken doe je door samen te werken met key figuren waar die doelgroep mee resoneert. Door met hen te connecteren en te communiceren op plaatsen waar ze 'rondhangen', zowel fysiek als digitaal.

“Sinds de lancering in 2016 rolden er reeds meer dan dan 100 miljoen Philips OneBlade mesjes van de band. Dat zijn heel wat gebruikers, die elke dag voor de spiegel staan met ons product! En hoe kunnen we die beter samenbrengen dan via één van de snelstgroeiende social media kanalen?" aldus Rhoxane Zois, Marketing Manager Philips OneBlade Benelux

OneBlade OneBeat

Audio is wat van een gewone TikTok-video een hype maakt. Daarom deed Philips voor deze campagne beroep op de Belgische producer Chuki Beats. Hij creëerde een catchy TikTok beat op basis van het scheergeluid van de Philips OneBlade. Vanaf vandaag roept het merk TikTok gebruikers op om te connecteren via de OneBlade beat. "We geloven als merk sterk in de zelfexpressie & authenticiteit van consumenten en ondersteunen hen met onze producten. Met tools zoals OneBlade, waarmee je zowel kan scheren, trimmen als stylen, kan eenieder experimenteren met looks tijdens de weg naar het vinden van je unieke zelf. En dankzij sociale media zoals TikTok, kunnen gebruikers elkaar inspireren en met elkaar communiceren over die soms 'hobbelige' rit." aldus Erik Schimmer, algemeen directeur Philips Personal Health.

Take Over Brussel-Centraal

Ook (trein)reizigers worden deze week verrast met een gesmaakte digitale OOH-campagne. Naast originele 6 sec spots, wordt deze week ook de behind the scenes-video van Chuki Beats afgespeeld op alle digitale Clear Channel schermen in het station Brussel-Centraal. Voorbijgangers worden uitgenodigd de OneBlade beat op te zoeken via TikTok en hun eigen styling routine te delen.


In samenwerking met oSérieux, OMD, Outsight, Philips en Clear Channel. ​

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Philips Personal Health Benelux

Over Koninklijke Philips N.V. 

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Met wereldwijd circa 78.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2021 een omzet van 17,2 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.nl/nieuwscentrum